Lördag night

0kommentarer

Hämtade Ullis vid 19-tiden, köpte med oss mat innan vi for hem till mig. Vi drack Efes och satt å snackade om allt mellan himmel och jord, i vanlig ordning. :-)

Vi ringde efter taxi och sa att vi var två stycken som skulle åka. Sen kommer det en stor jädrans buss och hämtar oss. Ullis utbrister - men vad fan har de skickat färdtjänst. Hahaha. Skönaste taxichauffören, säger att de skickade en buss så vi ska kunna få plats å dansa på vägen ner till stan. Sen höjer han volymen på max, poppar utav bara helsike. Hahaha, kvällens ribba var lagd. Ullis å jag höll på å kissa på oss av garv.




Vi gick till Cirkus, stötte på Emma, men det var så himla mycket folk, så vi gick till Hatten istället. Tog en dagens och bestämde oss för att det var dags att dansa, så då gick vi vidare till Harrys.

 

Där träffade vi Jesper T, som Ullis och jag gick på dagis med. Vi bestämde att han ska med på nästa tjejkväll. Lät logiskt igår men idag fattar jag inte hur vi tänkte. Vi får helt enkelt byta namn från tjejkväll till nåt annat. Jesper är ju så klart en pojke. :-)



Stötte även på Big Mike, en fd kollega. Honom har jag alltid gillat, urtrevlig och jag kommer aldrig glömma när vi var i Las Vegas och låg i poolen och pekade ut för varandra vilka vi tyckte var 10-poängare. Hahaha.
Sen dök även Agnes upp på Harrys, det var jättekul å se henne åsså.

Vi dansade så fötterna glödde och kul hade vi. Tog gemensam taxi hem vid 2-tiden. Supernöjd med kvällen.

Läste på Aftonbladet när jag kom hem att det exploderat en bomb i Vässan. Känns oerhört tragiskt men jag är glad att ingen har kommit till skada. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14991385.ab

Kommentera

Publiceras ej