Turkland here we come

0kommentarer

Taxin hämtade upp de andra sex, klockan tre på natten innan Josefin, Samuel och jag blev hämtade hemma hos oss. 

Det var bara att glömma eventuell sömn för det var ett jäkla kackel i taxin hela vägen. Efter halva vägen blir vi dessutom stoppade av Polisen, som tyckte att det gick lite för fort och vingligt, så vår chaufför fick blåsa. Hahahaha. Dessutom så satt vi en person för mycket i bussen men det märkte inte polisen, tack å lov.

Väl framme på Arlanda gick allt riktigt smidigt, den klassiska frukosten tog vi såklart. :-)

Vi satt på skilda håll på flyget. Jag satt ihop med Adde och vårat flyt håller som vanligt i sig. Vi fick extra benutrymme. Dock blev Adde av med sin plats, Johnny är en lång man, så jag satt med honom, vi sov ovaggat innan flyget taxat ut. :-)

Flygresan tog ca 3.15h, vi hade medvind.

Riktigt varmt och skönt när vi landade, bussen tog ca 2 timmar som vanligt. Inte helt otippat fick vi problem med våra rum, då vi ändrat rumsindelningen.
Receptionen skickade iväg oss till restaurangen, så vi fick hamburgare medans de fixade med rummen.
Efter 45min var det klart och Adde, Freddan och jag är mer än nöjda med vårat rum, vi fick en jacuzzi med havsutsikt, tjoho!

Vi gick å beställde hamam och efter en del prutande så blev vi överens. Sen gick vi till en gammal bekant till familjen. Där åt vi middag och bokade bord till EM-finalen på söndag. 

Sen var det dags för vår Hamam och det var superskönt. Åker man hit, så är Hamam ett måste., man mår som en prinsessa efteråt.

NÄr det var klart, stod shopping på schemat, dessutom var jag tvungen att äta igen. Fick med mig några på middag medans resten av gänget tog vätskepaus. :-)

Tillbaka på hotellet så blev det dusch och sen somnade jag som en klubbad, mitt i ett samtal med Adde. Hahaha

Kommentera

Publiceras ej