Min annorlunda fredagkväll.

0kommentarer

Shit vad kul det var igår!
Oerfaren som jag är gällande restaurang så hade jag så klart på mig högklackat, hm inte nån av de bästa ideérna jag haft här i livet. Men som sagt fokus var att sälja ölbiljetter och ta det gamla rekordet på 2000 öl på en kväll.

Vi skulle även dela ut tröjor och kepsar till alla företagare som köpt förköpsbiljetter, innan de gick in i öltältet. Det var där jag passade på att knipa mina "nya öldrickande vänner". :-)

 

Träffade massa gamla kända ansikten och det är ju alltid superroligt. Tina är lillasyster till min barndomsvän Anna och henne har jag inte sett på jättemånga år. Nu har vi lovat varandra att locka Anna till Vässan och sen ta ett glas vin eller två.  :-)



Såg inte ett jota på matchen men hörde dessto mer, alla män som skrek ut sin frustration när motståndarlaget gjorde mål och ännu värre var det när Sverige gjorde mål, herrrrrrre guuuuuuud, vilken ljudnivå!! Trodde jag skulle bli döv. Däremot så var plättlätt att sälja jägermeister runt borden när Sverige gjort mål! Synd att de gjorde så få. :-). Jag trodde att det skulle bli ett jädrans liv då Sverige förlorande men stämningen fortsatte vara på topp, vilket var jättekul.

Var hemma vid 24-tiden, helt slut i mina fötter, axlar och rygg. Men helt klart en annorlunda fredag för min del och som sagt jag hade skitkul samtidigt som jag kunde hjälpa en kompis. Två bra kombinationer.

Som mest så sålde jag 60 ölbiljetter till en snubbe, han kom tillbaka lite senare och köpte 40st till.

Hoppas få reda på hur många öl vi sålde under helgen. Men det lutar åt ett nytt rekord!!! Wieeeeee!

Kommentera

Publiceras ej