Midsommarafton 2012 del 2

0kommentarer

Micke och Henrik kom hit från Stockholm redan till lunch och de har tillsammans med Cecilia varit hemma hos mig och haft sin midsommarlunch, solat och haft det bra.
 
(Lånad bild av Cecilia)
 
Till kvällen så kom även Crille, Peter och Henriks bästis Henke.
 
 
Vi delades upp i olika team.
 
Kökslaget (Micke och Cecilia),
 
 Dekorationslaget (Henke och jag)
 
Och grillaget (Crille och Peter)
 
 
 
Vi åt en jättegod buffé som Cecilia hade förberett, sen så satt vi å snackade precis hela kvällen och natten. Alla förutom Crille och Henke sov kvar, så huset var fullt i alla rum. Sånt gillar jag!
 
Josefin fick låna Cecilias bil, så hon åkte runt och träffade massa kompisar hela kvällen. Dock kom hon hem med sin bästa och äldsta kompis Maria som ska flytta till Island nästa vecka. Jag fick sno mig en kram innan hon beger sig mot nya härliga äventyr.
 
.
 
Jag å Cecilia i våra midsommarklänningar.
 
 
Har haft en underbar midsommar med min härliga familj och fantastiska vänner. Känner mig lyckligt lottad- <3

Kommentera

Publiceras ej