Mange = Drag queen?

0kommentarer

Igår kom Renée å hälsade på kontoret. Hon hade bland annat med sig ett par underkjolar som jag ska få låna. I den byggnard där vi sitter finns även andra företag och ett av dem är Venditio och därmed också min gamla vän Magnus. När han såg underkjolarna så åkte de på inom bara ett par sekunder. Sen sprang han ute i korridoren och gjorde piruetter tills han blev helt svettig. Hahahaha.

    Jag tror det bor en liten drag queen i Mange! :-)

Efter jobbet åkte jag å hämtade ett par klänningar som jag skickat efter. Hem å prooooova dem så klart!!! Den ena gick inte alls, jag har fortfarande för stora bröst för vissa plagg. Morr och fräs!!! Den andra klänningen kändes lite för kort men jag ska få låna ytterligare en underkjol av Renée. Sen måste jag få utlåtande av nån annan åsså. Annars så åker klänningar tillbaka igen. (Eller ska jag höra med Mange om han vill prova dem???) Hahaha!!!

På kvällen körde jag en mil på CT, gjorde 100 situps och höll på med hantlarna. Efter det solade jag, la ansiktsmask och badade. Superskönt! De här typiska "tjej"-kvällarna behöver jag verkligen, då varvar jag ner totalt.

Pratade länge i telefon med älskade Josefin, nu är det bara 25 dagar kvar tills vi ses. Längtar efter dig!! Du finns i mitt hjärta och tankar hela tiden, älskade unge! <3

Kommentera

Publiceras ej