Lill-lördag

0kommentarer

Strålande väder även idag, helt underbart. Me like
 
Har haft ett par möten under dagen men annars så har jag mestadels väntat på att det blev dags för att hämta min prinsessa på Arlanda.
 
Undrar hur många flygturer den där stackars Teddy har varit tvungen att göra genom åren. .-)
 
Efter massa kramar å pussar så var det dags för hemfärd. Josefin fick köra så jag kunde kolla in henne och klämma och känna på mitt älskade barn. Trots att hon inte kört på riktigt länge, så var hon jätteduktig chaufför. Undrar om det kan bero på den otroligt tålmodige läraren hon hade. Hahaha
 
 
När vi rullar in på gården och innan bilen ens var parkerad, så var Laban ute och försökte ta sin in i bilen. Hans glädje var enorm över att hans lill-matte äntligen var hemma. Han hoppade in i bilen snabbare än blixten för att få hälsa på sin favvo!! Lill-matte är verkligen det bästa som finns!!!!
 
 
Jossan har framförallt kommit hem för att varva ner, sova och äta mer hälsosamt, då hon varit sliten och trött ett tag. Så självklart åt vi en nyttig middag och mös med hennes morfar.
 
 
 
Därefter så har vi testat varandras klänningar. Josefin anser att vi ska flytta ihop igen, för då får hon tillgång till mina 50 klänningar och jag till hennes 2. Hahaha, känns som jag förlorar på den dealen.
 
Blev en kvällspromenad innan det var dags för Jossan och lägga sig. Behöver jag säga att det känns helt magiskt att ha henne här hemma? <3

Kommentera

Publiceras ej