Lill-lördag

0kommentarer

Okidoki, sista dagen på jobbet innan semester!!!! Wieeeee!!
 
En hel del som ska bockas av. Men jag har hunnit med allt som jag förväntas göra och resten fixar bästa kollegan Tobbe.
 
Vi firade vår semester med att äta favvolunch på Böfhus, en expresslunch. Dagens lunchbiff för 49kr som ska serveras på 13 minuter annars så blir det halva priset. Som vanligt missade de tiden, så min mat kostade 25kr. Underbart!
Passade på att fira det hela med att lägga en vurpa mellan Centra och Varda, som tur är gjorde jag inte illa mig. Men shit vad trött jag är på mig själv att jag är så klantig.
Min balans har inte hunnit med viktraset och det behövs väldigt lite för att få mig i obalans. Dock brukar jag inte ligga raklång på marken men idag lyckades jag med det. :-)
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej