Grattis till fredag!!!

0kommentarer

Äntligen, äntligen, äntligen så är jag klar med alla papper till revisorn. Sweeet!  Åkte iväg och lämnade in dem på förmiddagen. Skönt att ha det gjort!! Nu håller vi alla tummar å tår för att jag lämnat in rätt kompletteringar och att han blir nöjd! :-) 

 

Därefter åkte jag vidare till bokföringsbyrån och skrev på lite papper även där. Johan på bokföringsbyrån har gått ner 16kg sen i oktober bara genom att låta bli kolhydrater och öl!! Imponerande och han såg ut att må jättebra.

På fredagar så äter vi som vill lunch ute tillsammans. Igår så fick Thom reda på att hans tumör i ryggen inte kommit tillbaka, så självklart ska det firas och han fick så klart bestämma vart vi skulle äta, valet blev som vanligt Pizza Hut. Idag har han dock varit på akuten och de upptäckte en spricka i revbenet efter jobbets volleybollmatch förra fredagen, där han offrade sig duktigt mycket på en boll, som de ändå förlorade.

  

I kväll ska jag vila och ladda upp som en idrottsman gör inför en viktig match. Dock har jag ingen match i morgon men en kryssning till Åland med Cecilia står för dörren och det är antagligen minst lika krävande. Så i kväll blir det lugna puckar och uppladdning på riktigt hög nivå hemma i mitt recidence. :-).

Önskar er en härlig fredag oavsett vad ni hittar på för bus.


Kommentera

Publiceras ej