Gamla kläder....

0kommentarer

Nu har jag fixat med alla mina kläder som är för stora för mig. De har under flera månader legat i en  stor hög och mina kompisar har kommit och hämtat det de vill ha, så det kommer till användning igen. Men nu ligger de i fina högar.



Fördelen med att ha kvar gamla kläderna är att det blir mer tydligt hur mycket jag faktiskt har gått ner i vikt. För när jag tittar mig i spegeln så anser jag att jag ser precis likadan ut som tidigare. Nu kunde jag lägga mina nya kläder på de gamla och prova några plagg för att se skillnaden.

 

Så ska ni gå ner rejält i vikt på kort tid, se till att spara gamla kläder för hjärnan hinner inte med och då är det bra att prova och titta på tidgare plagg för att kunna se skillnaden. :-) Kolla inte bara på vågen utan mät dig i stället.

Kommentera

Publiceras ej