Fortfarande ingen fungerande lur! :-(

0kommentarer

Telenor har tydligen hoppat igång idag men en omstart av telefonen krävs. Efter att min ajfån tog en badtur i toastolen så fungerar den inte som den borde å bland annat så funkar inte av- och påknappen. Morrrr! Dock ganska så skönt, då jag får väldigt mycket gjort på jobbet. Längtar dock till leveransen med min nya fina ajfån kommer- :-) 
 
Skjutsat och hämtat min pappas bil på verkstan tidigt i morse och på lunchen. Det resulterade i en lunch på Erikslund, en grekisk restaurang som var ny för mig. Supergod mat och jättetrevlig personal! Sånt uppskattar jag.
 
Efter jobbet inhandlade jag diverse föda till mig att ha med till Turkiet. Är lite nojjig över att det ska bli som i Dubai, att det är för mycket kolhydrater och alldeles för lite protein eller ännu värre att jag blir magsjuk. Men som sagt nu känns det mycket bättre. :-)
 

Kommentera

Publiceras ej