Vi har det bra.........

0kommentarer

Vi har legat två dagar på stranden och haft det toppen.

Jag har problem med magen och äter mestadels mina soppor och bars. De har för mycket olja i maten och då jag håller en ganska så strikt diet hemma, så slår magen bakut när jag inte följer mina rutiner.
Samt att buffén mestadls innehåller grönssaker och kolhydrater å jag äter inte nåt av dem. :-( Att äta 6 ggr per dag som jag gör hemma är också lite trickigt. Längtar faktiskt efter havregrynsgröt, helt galet. Jag har varit trött och orkeslös, då jag inte får i mig tillräckligt med energi. 

Ska gå till apoteket och se om de har nåt proteinpulver eller nåt.

På kvällarna så har vi shoppat i massor. Jag har handlat skor, nagellack och solbrillor.

 

En av kvällarna var vi nere i marinan och handlade hos goda vänner på Cikla.

Vi skulle avsluta middagen med en drink. Freddan och Samuel tog in "lilla" drinken. Den tog en timme att dricka upp.:-)

Kommentera

Publiceras ej