Sista dagen i Alanya för den här gången.

0kommentarer

Jag har mått ganska så risigt de sista dagarna och i princip bara ätit soppor och vätskeersättning. Så jag har varit väldigt lite i solen för att vara mig och känt mig oerhört matt.
 
Josefin och jag tog en promenad till hotellet som jag å Cecilia ska bo på när vi åker hit. Ville försäkra mig om att vi får en bra balkong. Så nu är det fixat iallafall. :-)
 
Sen skulle delar av familjen gå i väg på fiskpedikyr. Jag som är galet kittlig måste så klart försöka. Och självklart hamnade jag brevid Adde som åsså är tokkittlig.
 
 
 
 
Det var en oerhört konstig känsla, kul att ha gjort det men jag behöver banne mig inte göra om det någon fler gång.
 
Sen tog vi det lugnt i skuggan vid poolområdet.
 
På kvällen hade vi bokat restaurang uppe på borgen med pickup service. Det är så fantastiskt vackert däruppe och det är en fin avslutning på vår resa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej