Power Meet 2012, 70.000 besökare

2kommentarer

På fredag kväll så tog jag med mig min pappa och gick ner på Lögarängen och tittade på alla fina bilar på Power Meet. Jag tog med en stol till honom så han kunde sitta bra medans jag satt på en filt.
 
 
Det var oerhört mycket folk å alla var glada, så stämmningen var på topp!
Dessa gånger är jag ännu mer stolt över min stad, så mycket människor på ett å samma ställe, barn, gamla, ungdomar å alla har trevligt.
 
Några av mina favoriter
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Träffade min kusin Carina en snabbis. Efter ett par timmar gick jag hem och lämnade av pappa och åt lite innan jag gick ner igen. Träffade på Cecilia och hennes kompisar. På natten gick jag hem själv å har nog aldrig känt mig så trygg någongång, människor precis överallt. Helt underbart!
 

2 kommentarer

Bine

08 Jul 2012 23:56

Oj, du måste stått snett bakom mig.. Jag satt snett till vänster om dig på sista bilderna.. Längst fram :-P Konstigt att vi inte såg varandra, jag va där typ hela eftermiddagen och kvällen.. :-P

Nettan

09 Jul 2012 17:50

Bine - Men typiskt. Men det var så himla mycket folk. Ha det bäst.

Kommentera

Publiceras ej