Parasailing.......wieee!

4kommentarer

Cecilia började utmana mig tidigt under vår resa. Hon ville att vi skulle åka parasailing och för det skulle jag få utsätta henne för nåt som hon tycker är precis lika jobbigt. Jag krävde dansa bugg offentligt och det genomförde hon med bravur. Så vår sista soldag blev det då dags för mig att genomföra min del av utmaningen.
 
Shit vad mina ben skakade, dock var jag aldrig rädd för höjden utan mitt problem var hur jag skulle ta mig i och ur gummibåten. Jag ser mig fortfarande som en tjockis och då är det jobbigt att ens tänka mig ett sätt att ta mig från djupt vatten upp på en gummibåt och helst göra det graciöst. Det gick åt pipan med det kan jag lova, särskilt efter parasailing, då halkade jag på båtens kant och la mig vågrätt innan min lekamen slog i vattenytan. Hahaha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hur som helst så vara parasailing en jädrans upplevelse.

4 kommentarer

Crille

28 Jul 2012 19:16

Snyggt jobbat, men hur fan sitter du?
Finns garanterat ingen annan på jorden som sitter med korslagda ben under parasailing... :)

Nettan

28 Jul 2012 19:45

Alltid en lady, vettu. :)

Crille

28 Jul 2012 23:37

*skrattar*

Nettan

29 Jul 2012 00:38

Försöker vara det iallafall. Misslyckas oftast men är ganska stolt över detta. Hahaha

Kommentera

Publiceras ej