Mot Alanya

0kommentarer

Vi klev upp vid halv åtta-tiden och jag åt gröt till frukost och packade det sista innan det var dags för oss att bege oss till buss-station och flygbussen.

Jag hade en stor föraning om att jag skulle åka på övervikt, då jag har med mig massor av mat för dessa 14 dagar och självklart gjorde vi det.

.

Det skulle kosta 7euro per kg och jag tänkte banne mig inte betala för nån övervikt. Så här var det bara att slå på stora charmen och le utav bara helsike. Å banne mig så funkade det. Jag betalade 0 kr. Hahaha

Vi åt den klassiska räkmackan och sen gick vi till baren och hade det bara bra innan det var dags för avgång kl 14. Det visade sig att vi skulle bli försenade en timme från Arlanda. Men men den som väntar på nåt gott....

Cecilia slog en vurpa när hon klev av transferbussen. Men som tur är gjorde hon sig inte illa.

Vi kom till vårat hotell vid halv elva, alltså efter 12 timmars restid. Men det var det värt. De hade väntat på oss, då jag var där förra veckan och bad om ett rum med shysst balkong och jäklar vilket rum vi har fått. En takvåning med en balkong utan tak, så vi ser stjärnorna på himlen och med utsikt över havet. Helt jädrans galet. HÄr kommer vi trivas som fisken i vattnet.

Vi slängde in våra väskor på rummet och gick å åt en jättegod och välbehövlig middag. Gick en sväng till supermarket och handlade massa dryck, sen satt vi och ljög på ballen å drack Efes till klockan halv två.

 

Kommentera

Publiceras ej