Lymfdränage idag.

0kommentarer

Vaknade tidigt, gick å beställde tid för lymfdränage å fick en tid efter lunch. Ni som inte har gjort det nångång så kan jag berätta att det handlar om är att lymfarna har slaggat igen och de masserar körtlarna i kroppen.

 

De sitter bla på vissa mer intima stället och därför blir massagen väldigt närgången, så fixar man inte det, ska man absolut inte göra en sådan. Jag samlar på mig en jädrans massa vätska å det blir jag av med efter några såna här behandlingar. 

 

Var in å glodde på hotellets gym åsså men det blev inget mer än att bara checka av det, än så länge iallafall. 

 

Annars så har dagen spenderats på poolområdet. Vi läser böcker och ägnas oss åt att spana på diverse olika sortes män. :-). Bulspaning, magmusklerspaning, armspaning, v-ryggspaning..... ja name it, vi gört!

 

Maten går fortfarande bra, äter mina soppor och bars när det behövs å dricker en hel del vätskeersättning. Men framförallt så äter jag en hel del vanlig mat,  så den här gången ska det nog gå bra.

 

Kommentera

Publiceras ej