Lördagen swichade förbi

0kommentarer

Tog det lugnt hela förmiddagen och fortsatte äta konstant men sen så började det krypa i mig av tristess.
Så jag ringde Cecilia och vi bestämde att vi skulle gå på en shoppingrunda. Hon kom hit och ställde bilen här, så gick vi ner. Enormt kladdigt och varmt väder, så Cecilia började som vanligt svettas på överläppen. :-) Bra träning för henne inför vår Turklandsresa. Vi gick till Lucie så hon fick ställa sig i kylen och kylas ner lite innan vi fortsatte shoppa. Hahaha
 
 
Svårt att prova kläder när man är svettig, så vi gav upp och gick på aftershopping i stället. Dessutom var det dags för mig att äta igen. Cecilias mat var inge god men som tur var så fick jag bara i mig hälften av min.
 
 
Vi satt där i flera timmar å bara njöt av sol och värme. Helt underbart.
 
 
Köpte blommor på torget som jag prutade ner till hälften, älskar att ha vackra, vita liljor hemma, det doftar ljuvligt.
 
Handlade på vägen hem, vi tänkte gå ner å sätta oss på Power Meet på en filt men så kom Tobbe och två polare till honom hit, så vi satt och snackade med dem innan vi gick ner på stan, vi var på Cirkus och Hatten. Hade himla roligt.
 

Kommentera

Publiceras ej