Jag har bra med energi.

2kommentarer

Tidigare år när jag å Cecilia har åkt till Turkland så har vi varit så jädrans sjuka av diverse olika orsaker. Den här trippen fick vi båda lite fjantig hosta vilket är helt ok. Asnöjda över det!
Men nu när vi kommer hem så har Cecilia blivit asdålig med hög feber. :-( Krya på dig, gumman!!!
 
Själv så har jag bra med energi. Efter jobbet så håller jag på frostar av både kyl och frys, har bäddat rent, tvättar och ska till å damma å dammsuga. Dagarna rullar på och som vanligt så lär jag göra det själv om det ska bli gjort. Är ju svårt att skylla på Jossan att det blir stökigt härhemma numera, då hon bor i Norge. :-). Pratade förresten med min darling idag, allt verkar toppen därborta. Så skönt att få höra hennes röst, hade gärna velat ha en kram åsså. Men vad är väl en bal på slottet. :-)
 
 

2 kommentarer

Cicci

31 Jul 2012 23:39

Tack kompis! Hade inte sett detta innan jag blev "hetsad" på FB:-) haha du får ta det med en nypa salt:-) hoppas farbror doktorn har fina mediciner åt mig imorgon, trött på att snora, hosta, sova, frysa, svettas, sova, hosta, snora....

Nettan

01 Aug 2012 00:09

Var in och checkade din FB där du blev sk hetsad. Hm, ska du stämma mig bara för att jag inte är lika klen som du???? Hahaha

Skit då får du skicka in många, jag har alltid var liiiiiite tuffare än du. Moahahaha

Kommentera

Publiceras ej