Jeepsafari

0kommentarer

Att somna tidigt när man måste är ju banne mig helt omöjligt, såvida man inte heter Cecilia Byström. :-) Hon somnade helt ovaggad, själv låg jag vaken några timmar.
 
Hur som helst så blev vi upphämtade med jeep här på hotellet vid 9-tiden.
 
 
 
 
 
 
Vi lyckades dessutom få med oss våra 08-bönor, Petra å Nettan.
 
 
 
Vi delades upp beroende på vilket land vi kom ifrån. Å det fick finnarna känna på när vi hade vattenkrig, Hahaha. Min jeep vann så klart. Sen fick vi tillsägelse å fick sluta ha vattenkrig mellan bilarna. Så jag hällde 1,5liter vatten över Cecilia, exakt alla utom hon såg att det var jag. Hon tror ända fram tills hon läser det här att det var en finne.Hahaha
 
Fantastiskt vacker natur har vi åkt igenom.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vårat första stopp var i en droppstensgrotta, fantastiskt vackert med en liten sjö allra längst in.......så klart.
 
 
 
 
 
Sen åt vi lunch på en för mig ny restaurang på Dim Chai, kul å testa nåt nytt åsså.
 
 
 
Vi var tillbaka på hotellet vid 15-tiden, då badade vi å solade vid poolen. Men nu är det dags att svida om inför kvällens äventyr. :-)

Kommentera

Publiceras ej