En dag på stranden

0kommentarer

Igår var charterkärringarna lite trötta å bakis, så vi kom banne mig inte upp i tid. Men så är det när vi inte har vett nog att lägga oss i tid. :-)
 
Vi har varit på beachen, solat, badat å läst böcker, så nu är jag klar med boken jag fick låna av Ullis. Jag har både skrattat högt och gråtit till den, så jag kan rekommendera den. " 50 sätt att träffa den rätte". Ullis menade på att det var som att läsa om mitt liv, hahaha. 
 
 
 
 
 
 
 
 Vi åt middag på hotellet, vilket inte var någon höjdare. :-(. Det kommer vi nog undvika i fortsättningen. 
 
Det är rejäl värmebölja, ca 44 grader i skuggan. Det märks på alla, allt går långsamt och man blir lite seg i kolan. Så idag så blir det en lugn hemma kväll. Jag har tyvärr inte lyckats få i mig all vätska, det resulterade i att jag blev tvungen att ta en hjärttablett. .-(.Men redan i morgon ska det bli lite kallare å det uppskattas. 
 
Har pratat med mitt hjärta idag, mår alltid bra att få höra hennes röst. Passade på å ringa pappa åsså. Allt var bra med dem båda. 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej