12 dagar kvar............Jippie

0kommentarer

Vi klev upp vid 8-tiden å gick å beställde hamam. Det var superskönt i vanligt ordning. Kommer ta lymfdränage  senare i veckan. Har gjort det förr och vet att jag mår riktigt bra av det. 
 
Dagen spenderades vid poolen, vi har varit ganska så försiktiga med solen, så ingen av oss har bränt sig. Det är värmebölja härnere, ca 44-47grader i skuggan. Så det gäller att dricka mycket vatten och de på hotellet delar ut melon till alla. Än så länge är vi supernöjda med hotellet och personalen. 
 
På em/kvällen satt vi på våran balle och solade. Vi stängde in oss med hjälp av saronger, så vi kunde sola topless. Men vi glömde att vi har grannar vid sidan om oss, så självklart såg ett par karlar in över till oss. När jag upptäckte det, skrek jag så högt så tror han skulle skita ner sig. Jag dök in på vårat rum och han besökte inte sin balle någe mer under kvällen. Hahaha
 
vy från vår balkong
 
Det är de här grejerna som gör att vi får övervikt när vi är ute å reser, batteridrivna fläktar med inbyggd vattenflaska.........asskönt.
 
 
Vi gick å åt hos Robin, pepparsteak. Än så länge går det riktigt bra med maten. Jag äter ofta och ganska så mycket .......iallafall tillräckligt. Var ner med en whiskey till Hasan för alla vänlighet med mot min familj på våran resa. Han blev  glad. Därefter gick vi till marinan å tog ett par drinkar och sen blev det en bulle hem.

Kommentera

Publiceras ej