Lördagkväll med brudarna, såååå kul!

4kommentarer

Lördagen började riktigt seg, då jag var oerhört seeeeeg. Men jag slappade, var ut på promenad, käkade en massa och laddade upp inför kvällens bravader.

Åkte hem till Renée, hennes storasyster, Lena är på besök och vi skulle göra byn med henne.
Kalle lagade jättegod mat till oss tjejer innan vi tog en taxi ner till stan.
Vi kilade in på Circus och sen på Nya Hattfabriken å där träffade jag Ursula, Åsa och Mia. Det är helt ok ålder på det stället men på tok för mycket folk, iallafall för oss tjejer som bestämt oss för att gå ut å dansa hela natten lång.

 På Nya Hattfabriken - Jannica, Renée och Lena.

Jannica och Lena är två nya bekanskaper för min del, fantastiskt härliga brudar. Dessutom så visade det sig att Jannica åsså gillar Carola!! Sweet, vi får ha en alldeles egen Carolakväll eller nåt! Hahaha

Vi bestämde oss ganska så snabbt för att bege oss, då det tidigt blev fullt på Hatten och vi ville ju shake loss i kväll. Harrys blev vår nästa anhalt och en eloge till den DJ som spelade, det var fullt på dansgolvet precis hela kvällen, superroligt! Dessutom fick jag och Jannica till slut höra En evighet med Carola, kvällen var fulländad.

 Jannica, Renée och jag på Harrys.   

Hade så himla kul kväll och har träningsvärk i rumpan av allt dansande.

4 kommentarer

Crille

29 Jan 2012 16:50

Jag som trodde Jannica gillade Lena Ph...

Hon jobbar ju på P.H. . ;)

Nettan

29 Jan 2012 17:03

Hahahaha, där fick du till det Crille. :-)

Vässans Finest

31 Jan 2012 16:54

Btw så såg jag Carola på bröllopsmässan, hon e SJUKT kort x)

Nettan

31 Jan 2012 21:29

Emma - Alla de där brudarna är sjukt korta, Carola, Lena Ph, Pernilla Wahlgren mfl. :-)

Kommentera

Publiceras ej