Helgen

0kommentarer

Lördagen började med en långpromenad i det soliga vädret, sen tog jag mig en 30-minutare i solariet innan jag gick ner till Tobbe och vi jobbade i 7 timmar å jag var hemma igen vid 20-tiden.

Messade Emma och hörde vart hon var, det visade sig att hon var på middag nere på stan men att de skulle bryta upp snart, så jag slängde mig i duschen och hon kom strax efter 21. Vi drack lite öl och vin samtidigt som vi uppdaterade oss om vad som hänt sen sist, massor som vanligt, så klart. Hahaha

Vi tog taxi ner till Hattfabriken, det var dyngmycket folk men efter nån timme så lyckades vi få tag på ett bord. Emmas kompisar Johan och Robin var också där, vi hade jättekul. Massa glada människor kom och gick hela kvällen. Det är verkligen blandat med människor därinne, vet inte riktigt vilka Hattfabriken egentligen vänder sig till. Men jag har svårt att tro att det är sista gången jag är där, så jag lär ju bli varse. :-). De andra åkte hem till Johan för efterfest men jag har ju Laban, så jag åkte hem och gick ut med honom.

Har pratat med Josefin idag, det har äntligen löst sig för dem med jobb i Norge. Josefin jobbar numera på ett TM-bolag som säljare och på Cafe och Samuel har fått heltid som truckförare ett tag till. Är glad att de tog tag i sina problem och hittade lösningar så snabbt och inte satte sig och ältade där borta i Norge. :-)

I kväll har jag iallafall satt mig på min gamla motionscykel, behöver komma igång med nåt. Har varit ute och promenerat jättemycket i helgen också, behöver ju röra på mig.

Biggest loser börjar på onsdag och jag hoppas bli inpirerad av det.

Missade ta min Levaxin idag, det har gjort mig astrött men nu ska jag å Laban ut på en promenix.

Kommentera

Publiceras ej