Äntligen en ny torktumlare

0kommentarer

Det är en hel del på jobbet nu. Känns ganska så splittrat, då vi inte tömt den gamla lokalen helt och hållet. Det innebär att vi måste åka dit och hämta grejer stup i ett. Men igår var Tobbe och jag där och roddade i ordning det sista av det vi vill behålla och det ska vi tömma i helgen, asskönt.

På kvällen igår kom Adde hit. Så vi köpte en kebabrulle och en kebabpizza och det delade min pappa, Freddan, Adde och jag på. Det märks att vi alla har krympt våra magsäckar och får i oss mycket mindre mat än tidigare. Sen hade boysen och jag filmtime ända fram till hockey började. Då gick jag å knoppade. Jag är en människa som är mycket av det mesta. Jag låter mycket, jag är mycket stor, jag skrattar mycket, är mycket glad osv. Men det finns några få saker som jag är mycket lite av och dit hör sportintresserad. Där är mitt intresse lika med noll. Men jag vaknade tidigt på morgonkvisten av att Adde och Freddan skrek, JAAAAA!!!! Så lite med i matchen var jag trots allt.

Idag sov jag länge, superduper skönt. Var upp och åt frukost med tog det vuxna beslutet att hoppa ner i min varma, sköna säng i några timmar till. :-)
Adde kom vid halv ett, så vi åkte iväg till Elgiganten och köpte en torktumlare till mig. Den gamla gick paj i somras men jag har inte haft ork att ordna med en ny. Men nu när bästa systersönerna Adde och Freddan hade tid att haka på, så gick det jättesnabbt och nu är den istallerad och är igång för fullt. Tusen tack, killar!

Har kollat på en julfilm idag, missade att kolla på det med Jossan när hon var hemma. Det har vi gjort varenda år sen hon var liten, så idag fick det bli av. Självklart grät jag som vanligt....... är nog klenare än genomsnittet. Hahaha

Är ganska så ovan med att vara hemma då det är helg. Vette 17 vad jag ska hitta på.
Börjar nog med att gå ut och beställa lite kläder på nätet, jag krymper i volym och då blir kläderna för stora. Ett angenämt problem, så att säga. :-)

Kommentera

Publiceras ej