Härliga lördag med människor jag tycker så mycket om.

5kommentarer

Freddan, min systerson fyllde som sagt år i tisdags och vi bestämde tidigt i veckan att min present till honom skulle inhandlas idag på Erikslundsshoppingcenter.

 Här provas det byxor, skjorta och skor. Allt passade ypperligt, särskilt nu när han varit så duktig med kosten och all träning å har tappat flera kilo.

Vi delade på en sushi innan vi åkte hem igen, det var gott. Sen skjutsade jag i väg honom på fest (?) vid 14-tiden. Efter det åkte jag hem till Susanna och Tobbe å jag tiggde till mig en kaffe. Vi tjejer satt å surrade några timmar å sen var det dags att skjutsa Tobbe på fest. Värsta taxichauffören idag. :-)
Därefter så åkte Susanna å jag till ICA Sjöhagen å handlade ingredienser till kvällen schlagermiddag, som Susanna lagade å det blev som vanligt succé. Cecilia kom åsså och vi tittade på första delfinalen på Mello.

Jag gillade Loreen och Afro-Dite absolut mest. Loreen gick till finalen medans de andra tjejerna åkte ut. Istället gick ett kasst jädrans heavy Metall band vidare. Suck, önskade att alla föräldrar kunde ta sina barns mobiler, så de blev hindrade att lägga sig i en sån viktig omröstning som det är på Melodifestivalen. Hahahaha. Nej då, så illa är det inte.......eller?

5 kommentarer

Bea

05 Feb 2012 18:03

Riktigt snygga kläder :D på en fin kusin såklart.

Nettan

05 Feb 2012 21:31

Babselut!

Bine

05 Feb 2012 21:40

Dead by april är mycket bra! Dessutom ser ju killarna ruskigt bra ut! Klart dom får röster! kul med lite omväxlande musik i mello! :-D

Bine

05 Feb 2012 21:41

Snygg outfit på Frederic också! :-D

Nettan

06 Feb 2012 20:00

Men Bine - Vi har tydligen inte samma smak när det kommer till killar. :-) Ingen nyhet i och för sig när jag tänker efter. Hahaha.



Ja visst är Freddan fin.

Kommentera

Publiceras ej