Ullis å jag på gympan

6kommentarer

Idag är det verkligen 21dagar sen jag började träna!! Det är helt fantastiskt, kommer fasiken inte ihåg när jag tränade så här mycket sist, säkert 20år sen.

Ullis är min absolut äldsta vän, hon flyttade till "min" gård när vi var 3år, det innebär att vi hängt ihop i 39 år iår. Helt makalöst när man tänker efter. Vi började på barnträdgården, fortsatte med lekis, årskurs 1-9, gymnasiet osv.

Är så glad över att jag drog med mig Ullis till tantgympan i Dingis. Det verkar nämligen som precis alla andra medlemmar har tränat för "gympafröknarna" i flera år, alla kan nämligen varenda jädrans steg, syrran är snabb som en vessla. Alla utom Ullis å jag då. :-) När man ska byta steg eller gå åt ett annat håll så kan ju jag tycka att man borde ha 50% chans att gissa rätt men när det kommer till gympan så blir det 100% fel varenda eviga gång. Hur är det möjligt?!  Alla andra går till höger när vi ska medans Ullis och jag skapar oreda genom att gå till vänster. Hahaha. Helt galet!! Ullis utryckte sig i ett svagt ögonblick att vi måste vara oerhört tröga. Men dette vette 17, det måste väl finnas nåt annat att skylla på.

Har försökt hitta ett kort på mig å Ullis med upptäckt att vi är tydligen lika katastrofala på kort som vi är på gympan. Hahaha.

 Jag å världens bästa Ullis.

Jag kan vara glad över att Ullis är den mest otekniska jag känner. Hon har i princip precis lärt sig sms, men om man skickar nåt till henne och vill få svar, bör man ringa och tala om att man sms:at henne. :-)
Det är å andra sidan tur för mig för det innebär att hon inte kommer att hitta hit till bloggen och jag kan skriva vad jag vill utan något "straff".

6 kommentarer

Patrik B

07 Feb 2012 15:04

Roligt att ni har behållit kontakten i alla dessa år.

Nettan

07 Feb 2012 20:58

Ja visst är det. Gick du åsså med oss på barnträdgården? Vet att vi gick på lekis å alla år i grundskolan ihop iallafall. :-)

patrik

07 Feb 2012 21:13

Jag tror det.på övervåningen samma hus som odensvi blommor.

patrik b

07 Feb 2012 21:28

Tror mamma har bilder därifrån. Sen gick jag i kladd leken som var i något av höghusen .

Anonym

09 Feb 2012 20:52

Förtal och ryktesspridning.... Gillar INTE! Jag kan både sms, hitta din blogg och facebook!! :) Ha det bäst i Norge, hälsa Jossistar! Kram

Nettan

10 Feb 2012 21:10

Ullis - tänk vilken tur att vi har våra barn som lär oss en massa saker. :). Kramiz

Kommentera

Publiceras ej