Postkodlotteriet

4kommentarer

Fick ett sms från Postkodlotteriet.

"Grattis! I lotteriets senaste dragning vann bland annat ditt postnummer. Det betyder att du har vunnit 150kr per lott! Pengarna har du som vanligt inom 4 veckor. "

Alltså allvarligt talat! Tycker man hör hela tiden att folk vinner flera miljoner på det här lotteriet. Å när det väl är min tur att vinna, så vinner jag 150kr per lott. Hahahaha.

Jag har banne mig varken tur i kärlek eller spel. Tur att jag är en glad skit ändå. :-)

4 kommentarer

Susanna

16 Feb 2012 09:31

Jahahahaha förlåt.... Men kan man vinna så lite på de? Hihihi

Nettan

16 Feb 2012 13:08

Ja, det undrar jag åsså. :-)



Cicci

16 Feb 2012 15:17

Det intressanta: "pengarna har du som vanligt inom 4 veckor" Hur ofta vinner man på det där lotteriet?

:-)

Nettan

16 Feb 2012 21:51

Cecilia - jag är nog mest förvånad av alla. Jag trodde att man vann miljoner men bara en gång, vilket i och för sig räcker. Men nu har jag förstått att man tydligen kan vinna så lite som 150:- varje vecka. Hade dock föredragit variant ett. :)

Kommentera

Publiceras ej