Lördag i Norge

0kommentarer

Igår på dagen stal Josefin och jag oss några timmar för mor och dotter tid. Den spenderade vi med att springa efter bussar som vi misssade, fikade två gånger men till slut kom vi med bussen ut till Amanda Center som är en shoppingcenter även det. Hittade så klart lite att shoppa. :-)

Där stötte vi på min syssling Ruth-Iren, det var kul att få se henne en snabbis åsså.
På em åkte Samuel å jobbade, så då satte vi oss å spelade Skip-bo. Märkligt nog vann Jonte. :-)
På kvällen lagade kusinerna middag och vi tittade på mello på Samuels dator.

Två för mig helt otippade killar gick vidare till finalen. Jättekul! Dileva var åsså med och han är ju inte en av min favoriter normalt sett men jag gillade den här låten men han åkte ut med buller och brak.
Vi åt massa godis igår vilket jag inte är helt van vid. Fick jätteont i magen, så det var bara att lägga mig.

Kommentera

Publiceras ej