Första dagen i Norge

2kommentarer

Idag har Samuel jobbat så vi andra har haft en slappardag. Medans Jonathan sov så gick jag å Jossan igenom hennes garderob i jakt på klänningar som jag kan låna tills jag åker till Dubai. Det visade sig att jag fick plats i en av hennes favvoklänningar, så den ska haka med till Dubai. Känns helt sjukt att kunna ha samma kläder som min dotter. :-)
På eftermiddagen så gick vi på shoppingtur. Det är kallt, rått och blåsigt här i Haugesund.
Så döm om vår förvåning när vi ser att det finns öppnade uteserveringar som folk sitter å fryser vid.
Sen var det dags för oss att fika så klart å den absoluta favoriten är så klart skuleboll, en klassiker.
kusinerna Jonathan å Josefin
Jossan och jag

2 kommentarer

Susanna

12 Feb 2012 13:06

Va fina ni är!! Den där bullen såg mummsig ut :-)

Nettan

14 Feb 2012 00:10

Du skulle ha älskat bullen, Susanna!

Kommentera

Publiceras ej