Flygresan

0kommentarer

Började nästan gråta när jag satte mig på flyget och fick plats i sätet för första gången på många år att jag dessutom kunde stänga säkerhetsbältet utan några som helst problem gjorde mig alldeles varm av lycka.
Tänker på hur mycket just flygresor varit ångestladdat tidigare. Har absolut inte velat sitta i mitten och har alltid haft med mig tröjor för att dölja om jag inte kunnat knäppa säkerhetsbältet. Att be om en förlängning till bältet har jag aldrig velat eller tordats göra. :-)
När sen maten kommit, så kommer även nästa problem, bordet ska vinklas ned och min mage är i vägen, Dessutom så hamnade min bröst alltid i maten. Jag hoppades alltid att de andra resenärerna aldrig såg eller märkte min skam och ångest.
Men idag är det annorlunda.:-)
Jag på flyget med bordet nersläppt.
Idag får även jag plats i sätet på ett som många andra tar för givet. Dessutom så sitter jag mellan två karlar utan att känna att jag tar för mycket plats. Å jag mig fri å glad. :-)

Kommentera

Publiceras ej