Vissa dagar saknar jag en karl mer än andra dagar. :-)

4kommentarer

Skjutsade Tobbe precis till station för han skulle till Norberg till sin familj. Vi åkte i god tid ifall att vi skulle få stopp någonstans pga det dåliga vädret men det var plogat och fint hela vägen.
 
När jag kom hem såg jag hur trottoaren framför mitt hus såg ut. Herre gud, jag tror all snö har samlats pga vinden vid just min mur. Suck.
 
 
Tur jag hade satt på mig rätt kläder ifall jag skulle bli stående någonstans med bilen på väg hem från station.
 
 
Men fy fan vad tungt det var men nu är det klart, ser fram emot mer snö i morgonbitti, NOT!
 
 
Nu blir det varm glögg i soffan framför tv.........för det är jag värd!
 
 

4 kommentarer

Crille

05 Dec 2012 20:45

Hahaha, fy fan vad snö!
Det var inte dåligt jobbat av dig!

Svar: Helt galet, trottoaren på andra sidan hade ingenting. Snön tyckte väl att den låg bra där vid muren. Morrrrr!!! Astungt var det iallafall.
Nettan

Bine

05 Dec 2012 20:53

Tur att man inte bor i villa längre så man slipper skottningen :D

Svar: Ja, det är inte alltid fördelar med hus......längtar dock till grillsäsongen. :-)
Nettan

Systeryster

05 Dec 2012 21:21

Vi har fortfarande inte fått plogat på vår väg. Jag är himla glad att jag slipper ut!! ;-)

Svar: Även om du hade fått din väg plogad, så hade din karl varit den som skottat. Jag vill åsså ha en sån. Hahaha
Nettan

Crille

05 Dec 2012 23:23

Hmm, då duger vi... ;)

Svar: Hahaha, ni duger till väldigt många saker, ni män. :-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej