Vänner från förr!

0kommentarer

Igår vid halv sex skjutsade pappa mig ner på stan, Ullis och jag gick till Tabban och åt tacos. Vi träffas inte lika ofta nu när träningen har uppehåll, så vi hade en del att gå igenom. :-)
 
Vid 19-tiden så hade vi träff med några killar från Lekis/Grundskolan. Börje hörde av sig via fejjan och frågade vilka som ville träffas, superroligt initiativ! Vi träffades på Bishop och snabbt gick vi igenom vad som hänt alla. Å det var så kul att träffa killarna och de är lika snälla fortfarande!! Det ger mig hopp inför framtiden, det finns schyssta killar. :-)
 
Börje har stenkoll på de flesta och var mest uppdaterad, Goran och jag är dem som träffar på minst folk från klassen, Ullis har också ganska bra koll men Jeppe...........han är den som startar alla rykten! Hahaha!!!
 
Vid 12-tiden gick vi vidare till Harrys, det var dags för att dansa, till vår stora förvåning, hakade boysen med upp på dansgolvet. Wieeee! Efter allt partajande var det dags för att äta lite innan vi åkte hem, vi gick så klart till Burger Corner.
 
Börje å Jeppe
 
Goran å Ullis
 
Goran, Ullis och jag
 
Ullis, Jeppe, jag och Dennis
 
Jag å Börje
 
Jeppe, Goran å jag
 
Börje å Ullis
 
Jeppe, jag, Ullis å Börje
 
Nu hoppas jag verkligen inte att det tar 10-20år förräns vi träffas igen, det här var svinkul! Tack alla för en kväll fylld med massa glädje och skratt. Det behövde jag påfyllning av.
 
En eloge till Bishop som jag aldrig besöker, jag fick lämna in min mobil i baren å få den laddad och sen höll de stenkoll på den. Det kallar jag bra service, dessutom var personal pigga och glada hela kvällen. Jag gillart!
 
 

Kommentera

Publiceras ej