Träning..........javisst. :-)

1kommentarer

Nu har jag tränat å det var superduper skönt. Jag tror min kropp verkligen behöver det nu när jag väl kommit in i det här med motion. Dessutom behöver jag bygga muskler.
 
 
Jag körde CT en mil.
 
Sen körde jag lite situps, armhävningar å plankan, blev så klart svettig som 17!!! :-)
 
Har en helvetesmaskin nere i källaren, det ska jag ge mig på efter nyår, ska vara magisk för benen. :-)
 
Nu har jag badat och placerat rumpan i soffan, för nu blir det småstadsdrottningar innan det blir en långpromenad med Laban.
 
 

1 kommentarer

Bea

13 Dec 2012 22:30

Vi borde träna tillsammans under mellandagarna (annars kommer jag bara vara soffpotatis..). Haft ett "litet" träningsuppehåll på 1-2 månader nu...

Svar: Gympan ute i Dingis har åsså uppehåll. Hela kroppen raseras ju! :-(. Uppehåll ända till 8 januari! Tror fröknarna vill ha ett liv med sina familjer. Hahaha
Nettan

Kommentera

Publiceras ej