Operation: STORröjning

1kommentarer

Okidoki, efter att ha påbörjat min lilla rensning här hemma, så åkte jag å hjälpte min vän Cecilia men hennes STORA rensning i hennes mammas lägenhet.
 
 
 
Jag fick äran att kasta ner grejer ifrån balkongen på 2:a våningen, vilket passade mig ypperligt.
 
 
 
Tyvärr så gick ju påsarna sönder, vilket vi inte räknat med, suck.
 
Sen kom Vera å då fick hon å jag kasta ut garderober från 2:a våningen, då blev det riktigt roligt.
 
Men stökar man ner som vi gjorde så lär man ju städa upp efter sig åsså å det är som bekant inte lika kul.
 
Vi fyllde en hel container med all bråte.
 
Cecilia kommer ha loppis nästa helg, det finns en hel att handla, så gör ett besök vettja.
 
Nu ska jag ta den här frusna gamla kroppen å lägga mig i ett varmt skönt bad innan kvällens aktiviteter.

1 kommentarer

Lena Lindberg

08 Dec 2012 21:49

Trist att jag jobbar den helgen :/ älskar loppisar, hade ev varit intresserad av kristallkronan & elementskydden i vardagsrummet..

Svar: Elementskydden har jag redan paxat. :-). Det finns allt mellan himmel och jord på den här loppisen. :-) Så det var verkligen synd att du jobbade.
Nettan

Kommentera

Publiceras ej