Operation: Röjning

3kommentarer

Jaha, då var det dags igen. Att gå igenom alla kläder och ta bort ALLT som är för stort. Det är lite bitterljuvt det här med att gå ner vikt. Superkul att komma närmare sitt slutmål men jösses så mycket kläder jag har fått säga goodbye till. Och jag har verkligen ingen lust att tänka på alla pengar jag lagt ner.
 
 
Som vanligt så ekade lådorna efter att jag varit framme och gjort det ja skulle göra, suck.
 
Har gjort lite högar med kläder till Crille, Renée och Cecilia.Resten lämnas så klart in de behövande.

3 kommentarer

Crille

08 Dec 2012 12:03

Jag måste ha fått fel, det var klänningar och kjolar i kassen... ;)

Svar: Hahaha, nej det tror jag inte....du skojar???
Nettan

Systeryster

08 Dec 2012 12:45

Men jag då?

Eller är det den kassen Crille fått med sig hem? ;-)

Svar: Men vad då du?
Du är ju för liten för mina gamla kläder???

Nettan

Crille

08 Dec 2012 15:24

Gick till jobbet i tyllkjol idag, var liite kallt... ;)


ja, klart jag skojar. :D

Svar: Hahahaha
Nettan

Kommentera

Publiceras ej