Mysdag med min darling. <3

0kommentarer

Josefin och jag gjorde oss i ordning för en heldag med massa mys.
 
Vi började visserligen dagen på provlabb, mindre mysigt men så vi fick det överstökat. Skönt, så kunde vi ägna oss åt exakt vad vi ville. :-)
 
Vi började med att åka till Erikslund Shoppingcentra. Där var vi i nästan tre timmar, det tar lite tid när man ska ta sig fram med rullstol men å andra sidan så hade Josefin aldrig klarat av att gå hela vägen å vi hade ju verkligen inte bråttom. Josefin ville ha "svensk" kebab, så vi köpte en sån och delade på, supergott.
 
 
Är så glad för mina små bröst, för nu hittade jag BH för 50kr på REA, förut var jag tvungen att åka till en speciell affär i Stockholm å köpa för 749kr. Wieeeee!!
 
Efter all shopping så åkte vi hem till Josefins farbror Magnus, Maria och lilla kusinen Ella.
 
Där fikade vi och uppdaterades oss om vad som hänt sen sist vi sågs. De har fixat och donat så mycket med huset å det var så fint där. Tyvärr så var Josefins andra farbror, Andreas tvungen att jobba men så är det ibland.
 
I morgon förmiddag åker Josefin tillbaka till Norge, så i kväll så ska vi sitta nära, nära, nära varandra i soffan. Hoppas jag lyckas övertala henne att sova i min säng åsså. :-)

Kommentera

Publiceras ej