Min lillskrutta skadade sig illa idag. :-(

1kommentarer

Josefin skadade sig illa när hon var på väg till jobbet idag, tack å lov så stannade en snäll farbror och hjälpte henne och skjutsade henne till jobbet.
 
Sen tog fina Jorunn vid och skjutsade henne vidare till sjukhuset. Där fick man sy skadan i huvudet och hon har fått en kraftig hjärnskakning, dessutom så bröt hon svanskotan samt två revben. Min lilla skrutta. :-(
 
Hon har precis som sin morfar, moster och jag väldigt hög smärttröskel, när hon var liten så bröt hon armen i skolan och det gick med enda tills hon kom hem. Så nu när hon säger att hon har ont, så vet jag att hon har sviiiiinont!!!
 
Vill få hem henne så snart som möjligt med läkarna har sagt att hon inte kan flyga förräns tidigast om 48timmar pga risken för hjärnblödning.
 
Hatar att vara så långt ifrån henne. Dessa gånger är hon mer än någonsin min lilla bebis. <3
 
Tack snälla Linus för att du tar hand om mitt älskade barn.
 
 
Josefin - Se till att vila nu, så tar jag hand om dig så fort du landar på svensk mark. Låv ju!!!! <3 <3 <3

1 kommentarer

Mia

19 Dec 2012 20:16

Josefin, gör som din mamma säger ! Ta det lugnt så blir du fortare kry !

Önskar dig snabbt tillfrisknande!

Kram Tant Mia :-)

Svar: Tack för omtanken om dotrami. Kram
Nettan

Kommentera

Publiceras ej