Min fredag

0kommentarer

Har fått en hel del gjort idag, Skönt, både nytta och nöje.
 
Dock har jag suttit väldigt mycket i telefonköer till diverse olika företag. Å jag är inte känd för att ha tålamod, så idag har jag verkligen tränat den förmågan. Hur som helst så har jag försökt få tag på spejaren som var här från Mälarenergi angående nu fjärrvärmeväxlare. Skrev under offerten för ca 3 veckor sen och har väntat på att han ska kontakta mig men icke sa Nicke. Så den här veckan har jag försökt nå honom på hans mobilnr utan att lyckas. Så idag gav jag upp och ringde växeln. Efter att ha suttit i kö, blivit felkopplad 4 gånger så kommer jag äntligen fram till en supertrevlig tjej som berättade att min kontaktperson inte jobbar och därmed så har min beställning hamnat mellan stolarna. Hon frågar om det är panik och jag svara att jag fyller på vatten på min Dr Snuggelsmaskin mellan 4-5gånger dag och har därför svårt att lämna mitt hem. Hon ber mig vänta och återkommer med goda nyheter, de kommer på tisdag och byter ut den. Därmed blir jag ca 36.000kr fattigare. :-(
Men men vad är väl en bal på slottet???
 
 
Sen så har jag solat och badat, superduperskönt.
 
Kom precis in efter att vara ute och rastat Laban och Pappa. :-). Riktigt skönt ute.
 
Har gått igenom alla kläder jag fick av Renée och nu har jag klänning både till julafton och Nyårsafton fixat. Wieeee! Tusen tack!! <3
 
Nu ska jag ta och äta nåt för snart kommer Emma och hämtar mig, vi ska på bio. Myyyyyyys! <3

Kommentera

Publiceras ej