Min dag tillsammans med pappsen.

0kommentarer

Har sovit dåligt i två dagarna nu, det har blivit totalt 6timmar de senaste dygnen och jag börjar känna av det. Börjar bli lite mossig i kolan. 
 
Men pappa är iallafall piggare och idag har vi varit på familjeläkarmottagningen och lämnat prover, hela väntrummet var fyllt med massa pensionärer, så det tog lång tid. Nu väntar vi bara på att få svar på dem. Under tiden blir min uppgift att se till att sysselsätta pappa med lugna aktiviteter och se till att han äter. :-)
 
 
Efter det så åkte vi till Coop Stormarknad, gamla Obs och åt en mycket sen lunch. Blev glatt överraskad när jag fick handla halv portion när jag visade mitt GBP-kort.
 
 
Men Coop Forum måste väl ändå vara den tröttaste affären i hela Vässan, blev inte inspirarad ett dugg av att gå å handla där. Som tur är så hade jag redan gjort inköpslista men det blev inte särskilt mycket merförsäljning för Coop idag, iallafall inte på den här kärringen. Förstår verkligen varför den butiken tappar sina kunder.
 
 

Kommentera

Publiceras ej