Min dag i telefonen

0kommentarer

Jaha, då har jag äntligen efter låååååång tid kommit fram till försäkringskassan. Först fick jag stå i kö och sen så var det för många som ringde och jag blev nerkopplad, till slut kom jag fram och då hade jag plats 177 och då kom tjänsten att de skulle ringa upp mig. Tack å lov så ringde en jättetrevlig kvinna som förklarade hur processen går till 30 dagars handläggning var det iallafall. Jippie eller NOT!
 
Därefter var det dags att leta efter pappas försäkringsbrev till hans bil å det var lättare sagt än gjort. Vi skapade högar på hela köksbordet och till slut gav jag upp och tänkte att jag ringer upp varenda bolag och säger regnr i stället, sagt å gjort, så nu är skadeanmälan också gjord.:-)
 
 
Mitt upp i allt så ringde läkaren som jag träffade förra veckan. Hon ville att jag skulle komma in för mer provtagning, så nu lovade jag att åka dit i morgon. Det onda i rygg och mage, borde ge sig inom ett par dagar med tanke på penicillinet enligt henne. Så det var ju himla skönt att höra. Läkarintyget har kommit idag iallafall och jag är sjukskriven till i mitten på januari. Hm, det känns riktigt långt dit.....vad ska jag göra under den tiden??

Kommentera

Publiceras ej