Kvällens Kalla fakta

0kommentarer

Har precis kolla på Kalla fakta, det handlade om en sluten grupp män som utför kriminella saker.
Jag har inte ändrat min åsikt gällande slutna grupper, de är farliga för vårat samhälle. Jag tror att ungdomar som tas in i dessa grupper påverkas mer av slumpen än nåt annat. Det är slumpen som avgör om du hamnar i en mc klubb eller en religöst sekt. När man väl är fast så hjärntvättas man och isoleras från oss i det "normala" samhället.
 
Tyvärr så mår många vuxna människor i vårat samhälle dåligt och det drabbar våra ungdomar. Det innebär tyvärr att de kommer söka efter någon annan till- /samhörighet, vi vill alla ingå in nån slags grupp och känna oss behövda. Jag är extremt orolig inför den framtid vi går till mötes. Jag vill verkligen inte att dessa personer ska ta över vårat samhälle. Å advokater som snubben i programmet borde skämmas!!!

Kommentera

Publiceras ej