Jul är mer än bara julhandel.....

1kommentarer

Hittills en dag med känslorna utanpå kroppen, det svänger fort mellan glädje och sorg
 
På förmiddagen så besökte jag min extra-mamma som har genomgått en stor operation och tyvärr ligger kvar på lasarettet. Hade hoppats på att hon blivit bättre sen jag var där tidigare i veckan men så var inte fallet. :-(. Håller tummar å tår för att det vänder snart! Snälla, fina Birgitta, kämpa! <3
 
Sen for jag hem och hann med att få en kram av båda pojkarna Hjelm innan de for till familjen i Norberg för att fira jul. Kramarna var extra härliga efter mitt besök på lasarettet.
 
Tog med min pappa och besökte gravarna, Mammas och Mauris (Josefins biologiska pappa), vi tände ljus och la dit kransar och önskade dem en riktigt god jul. Julen handlar även om tid för eftertanke , tacksamhet och att minnas de som varit viktiga i våra liv, det tycker iallafall jag.
 
 
 
Det är så fint ute på Badelunda kyrka, jag fylls på med frid.
 
Tyvärr så jag själv inge bättre i magen och ryggen, så jag hoppas att penicillinet slår ut alla bakterier, så snart som möjligt.
 
Men nu ska jag sätta igång och göra knäck och allt annat som är kvar innan lillstumpan kommer. Som sagt en dag full av både glädje och sorg.

1 kommentarer

Anette Holmberg

14 Jan 2013 19:49

Så många minnen...Känner sorg men också en massa värme till dig och Josefin!

Svar: Ja herre gud. Vi var så unga när vi träffades första gången du och jag. Det har varit sorg genom åren men också massa glädje och skratt. Hälsa flickorna och var rädd om dig.Kram
Nettan

Kommentera

Publiceras ej