Jösses vilken dag!

0kommentarer

Min smått kaotiska dag är snart till enda och jag har faktiskt gjort mer än bara varit galet orolig för lill-fisen.
 
Jag lunchade med härliga familjen Holmbäck på IKEA. Trivs så bra med dem och det är nog för att de påminner så mycket om min egen familj. Så där lite galet halvcrazy. :-)
 
 
Därefter åkte jag till sjukhuset å besökte en mycket nära vän som opererades i måndags. Hon förlorade 5,8 liter blod under operationen och har inte återhämtat sig. Jag var där en kort stund då hon var så trött å behövde vila. I morgon ska hon få mer blod å då hoppas jag att det vänder. <3
 
Sen åkte jag hem en snabbis innan Crille hämtade mig, vi for till Erikslund och handlade julklappar. Där passade vi på å äta en trerätters lyxmiddag bestående av korv, bröd med ketchup men vi slängde brödet, så egentligen blev det väl bara en tvårätters. :-) Ser dock galet sur ut på den här biten men det var för att Crille envisade med att ta kort när jag precis stoppade in korv i truten. Hahaha
 
Var hemma vid halv nio, då satt jag å Tobbe å snackade ett par timmar. Skönt att bli lite uppdaterad på vad som sker i min "gamle" väns liv. :-)
 
Nu har jag precis varit ut på långpromenad med Laban och även haft kontakt med Jossan och Linus. Josefin har kunnat äta lite grann under kvällen, hon har super ont men har fått smärtstillande och nu är hon jättetrött och vill sova samt att hon fryser hur mycket som helst. Stackarn!!!! :-(. Tack å lov att Linus är där å tar hand om henne.
 
 

Kommentera

Publiceras ej