Filmtajm

0kommentarer

Skjutsade ner Tobbe och hans polare till AW på Tabban, sen hämtade jag upp Crille, innan vi åkte å handlade grillade, tunna revbensspjäll och godis. Därefter åkte vi å hyrde film. Time for fredagsmyyyyys!
 
 
Den här filmen tyckte jag var asbra, en äkta actionrulle. Mycket effekter och grymt ljud! Sånt blir jag glad av!
 
Lite intressant det här med att både jag å Crille är opade. Det gäller att välja rätt sorts godis annars så får man ont i magen. Crille hade en lite släng av det i kväll och det är allt annat än kul. :-( Sånt som funkar för mig är klubbor, de räcker länge och smakar mycket å sen har vi mitt älskade hockeypulver, supersalt!!! Men man måste testa sig fram i begränsat små mängder.
 
Efter filmen tog vi en promenad med Laban på Djäkneberget innan jag skjutsade hem Crille. Skönt att umgås med en vän å få ha lite fredagsmyyyyys som alla andra har. :-)
 
Ursula ringde, så nu har vi hunnit avhandla det som hänt i våra liv de senaste veckorna. Snart dags för en dejt.

Kommentera

Publiceras ej