Blombud till lilla mig.

1kommentarer

Har haft en riktig skitdag idag, vältrat mig i självömkan över att mitt hjärta inte funkar som det ska å att jag därmed inte får träna å göra annat som jag så gärna vill uppleva.
 
Men på nåt konstigt sätt så är bandet mellan två systrar så himla stark, så det här måste min kära syster ha känt på sig idag, för rätt var det var så ringde det på dörren å där stod en spejare med blombud från henne. <3
 
Tusen tack söstrami, värmde gott i mitt hjärta och själ.
 
Kramiz.......lööööv ju!
 

1 kommentarer

Systeryster

04 Dec 2012 22:44

Klart att världens bästa lillasyster ska ha en blomma när hon är ur slag ;-)
Det är ju inte ofta du är nere och jag gillar inte när du är det! Kan jag få dig på liiite bättre humör så gör jag det gärna!
Lööv u 2

❤❤

Svar: Tack finaste. Det betyder mer än du tror. <3
Nettan

Kommentera

Publiceras ej