Två blir tre.

3kommentarer

Ni som vill följa Adde och Sarahs liv de sista dagarna av att vara höggravid och sen när lillknodden har kommit, kan följa det på Sarahs blogg.
 
 
 
Själv har jag bestämt mig för att inte bli kallad gammelmoster, det går verkligen fet bort! Har ju haft nio månader på mig att komma på nåt bättre än det. Och nu har jag bestämt mig för att använda norska ordet för moster/faster, då vi faktiskt är norrmän, så kan vi lika gärna använda norska termer. Så from om en vecka så kommer jag vara Tante Nettan!!!! (fast utan gammle framför) Hahaha.
 
Hoppas bara att familjen accepterar detta!! Puh, lär få svårt att få igenom detta, tror jag.

3 kommentarer

sarah

17 Aug 2012 11:07

Hahaha du är väl för härlig, tante nettan it is! Men tänk dig för att ett barn kan lätt missa "e":et i slutet på tante så det blir nå helt annat när den lär sig prata ;)

Svar: Härligt Sarah. Hoppades på att jag skulle ha dig på min sida. :-)
Nettan

Josefin

17 Aug 2012 12:00

Neej!!! Adde sa att jag skulle heta tante!! Fuska inte nu! Du har redan fått ditt namn. Bara att acceptera :D

Svar: Nej, det kan aldrig stämma! Jag är din mamma......så jag bestämmer mer! Hahaha eller?
Nettan

Freddan

18 Aug 2012 00:42

Helt klart godkänt :)

Svar: Tack Freddan! :-)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej