Monday

1kommentarer

Idag efter jobbet var det dags för veckohandlig. För mig gäller det att jag planerar mina intag för hela veckan så det inte finns utrymme för fusk eller att jag helt enkelt skulle missa en måltid. Planeringen för att lyckas är A och O.
 
Så idag lagade jag en ost och skinkpaj, till det gjorde jag en sallad på avokado, sockerärter, fetaost, ananans, purjolök, tomat och gurka. Smaskens till sista slicken. :-)
 
 
 
Veckans mat är:
Ost och skinkpaj med sallad
Fläskben och grönsaker
Laxfilé sås och sallad
Grillad kyckling och sallad
 
Fredagar och lördagar är jag oftast inte hemma eller så har jag folk här och då planerar vi mat efter det.
 
Mina dagsintag resten av veckan är
kl 7,15    Fiberhavregryngröt med solros- och pumpafrön samt mjölk (Ingen sylt, då det är för sött för mig)
kl 10       Kokt ägg och kaviar
kl 12       Matlåda från middagen kvällen innan
kl 15       Keso och färsk frukt ex kiwi eller jordgubbar
kl 18       Middag enligt ovan
kl 21       Bär och yogurt
 
Dricker kaffe och vatten under dagen. Blir jag ordentligt sötsugen, tar jag ett halvt glas med Pepsi Max.

1 kommentarer

Viktkamp

13 Aug 2012 22:15

Så himla gott det såg ut =)

Sv: Tack så hemskt mycket =) Jag vet ärligt talat inte hur jag gör för att få så många läsare och kommentarer, men det är superskoj =) Kram

Svar: Kommentarer gör det roligt att fortsätta blogga. :)
Nettan

Kommentera

Publiceras ej