Min nya frihet

2kommentarer

När jag var som störst så drog jag storlek 56 i kläder och jag hade kupa J på BH och bikiniöverdelar. Det gjorde att när jag skulle resa utomlands så måste jag planera alla kläder extra noga då det antagligen inte skulle finnas i min storlek i det landet skulle resa till. Jag packade alltid bikini, trosa, bh och ett ombyte i handbagaget ifall av att min stora väska skulle försvinna.
 
Igår när vi var i Stockholm, så gick jag för första gången in i en affär och köpte kläderna jag hade på kvällen. Ett par jeans och en tunika som satt perfekt. Det kan låta som om en självklarthet för många men för mig är det ren och skär glädje att kunna handla de kläder jag ska ha på kvällen och att det räcker med att gå in i en endaste affär.
 
 
 
 
Samma sarong, samma människa men 45kg i skillnad. :-)

2 kommentarer

patrik

05 Aug 2012 13:09

snygging

Nettan

05 Aug 2012 15:02

Tusen tack, Patrik. :)

Kommentera

Publiceras ej