Jag räcker inte till

0kommentarer

Just nu är det flera av mina nära vänner/familj som är sjuka å inte får någon diagnos eller så har de fått konstiga, allvarliga, kroniska sjukdomar.
 
Dessa gånger önskar jag att min mamma fanns kvar i livet. Hon var så enormt godhjärtad och visste alltid vad man skulle göra i alla sorters krissituationer.
 
 
Min älskad å för alltid saknade mamma. <3
 
Hon var en fantastisk människa och det märktes på många sätt och vis under alla år. Mitt barndomshem var öppet för alla, vi hade fosterbarn och helgbarn. Vi var jourhem för de allra mest utsatta barnen och min mamma var stödkontakt till flera mindre lyckligt lottade i många år. Hennes livserfarenhet, visdom och medmänsklighet skulle jag önska att jag hade nu. För just nu räcker jag inte till.
 
Jag tänker massvis på er, ni vet vilka ni är. Och jag önskar så att det fanns nåt mer jag kunde göra än att bara lyssna.

Kommentera

Publiceras ej