Hjälper mig själv att vara glad å skiter i smärtan i magen! Punkt slut!

1kommentarer

Okej.
 
Nu måste jag hjälpa mig själv med att tänka positiva tankar. Och då blir det först och främst att tänka på sånt som jag har inplanerat och sånt som jag ser framemot med vänner och familj.
 
  • I helgen ska jag till Stockholm med ett gäng tjejer, vi ska gå och se Digiloo där "min" tredje pojkvän är med, Magnus Carlsson. <3. (Synd bara att varken han eller hans pojkvän verkar veta min existens) Haha
  • Sen ska jag på stora Kräftkalaset, biljetter som jag vunnit när jag tippade en fotbollsmatch. Sjukt att jag ens vann men jag var väl kanske den enda som trodde att Sverige skulle förlora.
  • Jag ska åka å hälsa på Jossan och Freddan i Norge!!!
  • Har ett härligt höst-bröllop att se fram emot.
  • Träningen startar i september
  • Har en kryssning inbokat i vinter
  • Jag å Renée ska till Stockholm under höst/vinter och shoppa, gå ut på galej och ha massavis med kul!
  • Ska hjälpa Peter renovera hans gäststuga.
  • Visst ja, ska ju bygga min walkin closet! Wieeeee! Det kommer bli mega roligt.
  • I morgon kommer bästa Adde och lägger klart marktegel på min uteplats.
  • Har en hel del luncher inbokade med bruttorna. Rebecka i morgon, Ullis nästa vecka. :-)
  • Evelina och jag ska äta middag, dricka vin å snacka skit om män, när hon kommer hem. Hahaha
  • Sen har jag ju min inre resa med terapin, den ser jag fram emot asmycket, skit också att jag missade tiden jag hade idag. (Klant-arsel)
  • JULAFTON! Mysigaste dagen med familjen. <3
  • En av mina närmaste vänner kommer snart göra sin GBP-op och jag har fått äran att få vara hans stöd efter operationen. Pay it forward. Peter och Lisa hjälpte mig med kost och sprutor den första tiden och äntligen får jag ge tillbaka till någon annan. Härligt!
  • Familjen får snart en bebis!! Eller ja, Adde och Sarah får en bebis men i vår familj blir det inte bara deras barn utan "vårat". Nedkomst absolut senast fredag nästa vecka. (Dessutom så tror jag att det är två. en åt syrran(farmor) och en åt mig) :-)
Finns så klart massor att glädjas åt, massor som är inbokat och sen kommer det fyllas på med ännu mera roligheter. Små som stora upplevelser.
 
Dessutom är jag frisk och mår bra, det är banne mig det bästa av allt.
 
Livet är en fest å jag är bjuden!!
(Ett utryck jag snott från Renée) :-)
Fram med spotify, här ska poppas schlager för hela kvarteret! Wieeeee!!!
 

1 kommentarer

Anna W

16 Aug 2012 18:31

När är kryssningen inbokad?
Ska också iväg i vinter är det tänkt

Svar: Vad kul! Vilken båt ska ni åka med?Kramiz
Nettan

Kommentera

Publiceras ej